Blog
Blog

De 4 meest kritische vragen die jij jezelf als ondernemer hebt te stellen

Jouw businessmodel bestaat uit vele onderdelen. Allemaal puzzelstukken die je slim in elkaar hebt te zetten wil jij goed gaan verdienen.
Je kan je wel alleen richten op salesfunnels…maar dat gaat jou niet structureel helpen.
Je kan je wel alleen richten op emailmarketing…maar dat gaat jou niet structureel helpen.
Je kan je wel richten op het bouwen van je website…maar dat gaat jou niet structureel helpen.
Het gaat om het ontwerp, de strategie, de structuur en de implementatie van al die onderdelen samen in een systeem waarbij jij jouw waarde deelt.
Mijn klanten snappen dat ze als in vrijheid willen ondernemen en hun droom willen waarmaken ze hebben te kijken naar hoe de dingen die ze in hun bedrijf doen strategisch met elkaar zijn verbonden.
Als je dat niet doet, blijf je ploeteren. Dit kost je heel veel geld en tijd.
Oh…je wilt liever de Quick Fix Formule? Lekker kort door te bocht? (Alsof succesvolle bedrijven daar groot mee zijn geworden…).
Wat vind je van deze formule:
1) Ga meer verkopen van wat je al hebt
2) Verhoog je prijs van wat je al hebt of snij in je kosten
3) Verhoog het aantal terugkerende klanten van je huidige dienst of product
Wow, je hebt nu de Get-Rich-Quick-Formule in handen om je winst te verdubbelen.
Ja, als het zo simpel was (en eigenlijk is dat ook zo) zou iedereen een bedrijf starten en daar meteen succesvol mee zijn. Maar zoals je weet, de realiteit is anders.
Jij gaat echt niet méér en betere aandacht besteden aan verkopen en tegelijk snijden in je kosten als je geen idee hebt hoe alle puzzelstukken van je businessmodel op elkaar moeten sluiten.

Er zijn nog zeker 4 kritische vragen die iedere ondernemer heeft te beantwoorden als je succesvol wilt zijn.

Als jij de ondernemer bent die verantwoordelijk is voor zijn of haar inkomen is het heel belangrijk dat JIJ heeeeeeeeeeellle goede antwoorden geeft op elk van die vragen die ik je zo ga stellen.
Zit jij er klaar voor? Ok…laten we beginnen…

  • De eerste vraag die jij hebt te beantwoorden is, ‘’Wie bedien jij?’’
  • De tweede vraag die jij hebt te beantwoorden is, ‘’Welke waarde lever jij aan jouw markt?’’
  • De derde vraag die jij hebt te beantwoorden is, ‘’Hoe ga jij helder, duidelijk en snel de waarde van jouw dienst of product overbrengen zodat jouw potentiële klant meteen begrijpt wat je verkoopt en hier goed voor wil betalen?’’
  • En tenslotte (en dit is de belangrijkste) de vierde vraag is…‘’Hoe haal jij een constante stroom van klanten binnen zodat je een voorspelbaar hoog inkomen genereert?’’

Wat ik tot dusver merk is dat de meeste ondernemers echt wel een antwoord hebben op vraag 1 en 2, maar echt ondersteuning nodig hebben om vraag 3 en 4 te beantwoorden.
Daarom leer ik dit mijn klanten. Ik ga jou ook helpen met vraag 3 en 4. Dat doe ik in mijn gratis online business masterclass.
>>>Geef je hier op voor de gratis business masterclass

Delen:

Gratis hoofdstuk
50 verdienmodellen

Na het invullen krijg je gratis het hoofdstuk over slimme verdienmodellen die succesvolle ondernemers dagelijks toepassen in hun bedrijf.

Heel veel succes!

Petra Iuliano

Aan SPAM doe ik niet. Jouw gegevens zijn veilig.