Blog
Blog

Hoe Je Meer Klanten Krijgt Via Je Content

Waar doe je het allemaal voor?

Waarom spendeer jij uren aan het schrijven van je nieuwsbrief, je blogs en het posten ervan zonder dat je zeker weet dat iemand het gaat lezen?

Waarom al die moeite erin steken?

Het is gemakkelijk om te zeggen: ’’Iedereen stuurt nieuwsbrieven tegenwoordig, dat moet, dus ik wil niet achterblijven.’’

Dus ja, je doet maar wat je denkt dat moet, maar je merkt…na een tijdje voel je die motivatie niet meer zo.
Je komt erachter dat het veel langer duurt dan je dacht dat je gaat opvallen. Het zou toch fantastisch zijn dat je een blogpost schrijft en als bij donderslag bij heldere hemel: een nieuwe klant! Je wordt gevraagd om te spreken op een geweldig business netwerk! Een journalist neemt contact met je op! Helaas, dat gebeurt zelden op die manier.


Heel veel content maken doe je niet voor vreemden die jou plotsklap gaan ontdekken (dat duurt meestal wel even), maar je doet het voor de mensen die jou al kennen en die jou in een geheel nieuw daglicht leren zien.

Als je een potentiële klant speekt die zijn of haar probleem met jou deelt, hoef je heus niet meteen te zeggen: ‘’Oh, maar daar kan ik je mee helpen!’’

Niemand zit te wachten op een antwoord dat verkoperig over kan komen.

In plaats daarvan kan je zeggen, ‘’Oh, ik heb daar onlangs een artikel over geschreven. Ik denk dat dat je gaat helpen. Zal ik het naar je mailen?’’

Kijk, zo ben je dus niet verkoperig bezig. Je zet jezelf nu neer als de expert die waarde biedt. En jouw artikel bevestigt alleen maar dat jij weet waar jij het over hebt en de juiste keuze bent om hen te helpen.

Het voordeel hiervan is dat het salesproces zoveel gemakkelijker en sneller gaat. Bovendien ze worden zo sneller je klant.

Als je veel en veel meer content gaat creëren dan ga je ook meer klanten aantrekken. Mensen hebben jouw naam meerdere keren te zien. Het moet gewoon even bij ze indalen.
Het gaat voor je werken. En geloof me, klanten gaan eerder voor jou kiezen dan voor iemand waar ze heel weinig of geen content van zien.

Ja, natuurlijk zijn er meer ondernemers als jij die content maken, je concurreert wellicht in het begin met duizenden anderen. Maar als je volhoudt wordt die concurrentie steeds kleiner en zijn het er nog maar vijf.

Zij die doorzetten en hun waarde en expertise doorzetten worden rijkelijk beloond. Ze zijn zichtbaar en winnen het vertrouwen van potentiële klanten. Op die manier komen ze bij hen aan tafel.

Kijk, je verdient geen geld doordat je content schrijft of maakt. Het gaat erom dat je bedrijf groeit – exponentieel – omdat je content schrijft of maakt.

Mij heeft het veel opgeleverd dat ik content maak en ik zie het ook bij mijn klanten. Hun verdienmodel komt zo tot leven.

Ik vertel je graag meer hierover tijdens de live Business Masterclass op dinsdag 5 februari om 20:30 uur. Ik bespreek dan hoe jij jouw inkomstenplafond doorbreekt.

En…content speelt hierbij een grote rol. Met name onthul ik de bijzondere en unieke methode die ik aan klanten leer zodat hun bedrijf groeit via het maken van content.

En verder leer je om 20:30 uur op 5 februari:
• Hoe EXPONENTIEEL te groeien met je bedrijf
• Hoe een 6-CIJFERIGE business op te bouwen zonder website of email lijst
• Hoe jij hogere prijzen kan vragen voor de WAARDE van jouw aanbod
• Wat het systeem is om CONTINU high-end klanten aan te trekken
• Welke bouwstenen bepalen het succes van je OFF- EN ONLINE ondernemerschap
N.B.: Ik doe geen aanbod in deze online training.

Ik zie je graag 5 februari om 20:30 uur!

Hou van jezelf!

XXX Petra

P.S.: Ken jij andere ondernemers die jij een goed inkomen en balans gunt? Stuur ze dan deze link om zich op te geven.

Delen:

Gratis hoofdstuk
50 verdienmodellen

Na het invullen krijg je gratis het hoofdstuk over slimme verdienmodellen die succesvolle ondernemers dagelijks toepassen in hun bedrijf.

Heel veel succes!

Petra Iuliano

Aan SPAM doe ik niet. Jouw gegevens zijn veilig.