Onlangs belde ik met een bevriende ondernemer. Hij was totaal ontmoedigd.
Hij startte begin dit jaar zijn bedrijf en heeft een mooi pad voor zichzelf uitgezet.
Maar hij was naar zo’n populair business event geweest in de hoop inzichten te verkrijgen hoe zijn bedrijf verder te laten groeien. Ontmoedigd en onzeker, zo vertelde hij, liep hij daar vandaan.
Want hij had een bepaald idee hoe hij waarde wilde geven aan de wereld, maar degene die op het podium stond vertelde heel iets anders. Er bleek een zogenaamde succesformule en methode te bestaan en dat je het PRECIES zo moest doen om te slagen met je bedrijf.
Als jij zelf ooit een training, event, podcast of workshop volgde, of advies ontving dat goed bedoeld was, maar je kreeg daarna het idee dat je totaal verkeerd bezig bent, dan is de Skyrocket Scaling Masterclass op 15 november iets voor jou.
Deze masterclass is uniek. Het is normaal gesproken alleen voor mijn klanten, maar jij kan hierbij zijn. Eenmalig geef ik het op de historische en schitterende locatie de SS Rotterdam.
Zet koers naar meer focus en laat je bedrijf stromen naar schaalbaar inkomen.
De Early Bird investering is € 147 tot en met 26 oktober. Daarna gaat het omhoog naar € 299.
En graag zet ik hieronder 5 punten uiteen waar je op hebt te letten wil je meer gaan verdienen met je bedrijf.
(Als je 1 ding uit deze ezine wilt halen ga dan meteen naar punt #5.)
Weet je…
1) Er zijn een Miljoen Manieren om Impact te maken in de Wereld (en er heel Goed Mee Te Verdienen)
2) Er Bestaan Geen Succes Formules
3) Jij kan Jouw Eigen Formule Vinden en Samenstellen, je bedrijf bouwen Zoals Dat Voor Jou Werkt
4) Er zijn 3 Criteria om Trouw te zijn aan Jezelf en je Werk
5) Je dient Bewust In Lijn Te Zijn Met Jouw Waarden, Missie, Visie En Purpose
1) Ja, er zijn miljoen manieren om impact te maken in de wereld (en er heel goed mee te verdienen)
Vandaag de dag zijn er zoveel manieren om jouw brand naar buiten te brengen. Het is ongelofelijk.
Vaak zie je bij die events alsof er maar 3 soorten businessmodellen zijn waar je uit kunt kiezen om te slagen met je bedrijf.
Nou, dat is dus niet waar.
Misschien denk je dat die bevriende ondernemer te weinig zelfvertrouwen had en daarom naar dat event ging. Maar dat is zeker niet zo.
We hebben juist als ondernemer input van buitenaf nodig en is het is best lastig naar wie je nou moet luisteren.
2) Er Bestaan Geen Succes Formules
We worden elke dag gebombardeerd met gouden marketing beloftes die je laatste hippe tactische succes formules of systemen in je maag splitsen om naar de Next Level Te Groeien (of wat ze daar dan ook mee bedoelen).
Deze (online) programma’s, tools, en andere oplossingen worden in de markt gezet met het idee van ‘’dit werkt voor mij en het gaat ook werken voor jou’’ formule. Het enige wat je nog hebt te doen is op deze knop klikken en succes verzekerd toch?
Ja, dit soort benaderingen kunnen behoorlijk overtuigend zijn. Alsof alles wat voor hen heeft gewerkt ook precies zo voor jou werkt.
Daarom is het zo belangrijk om de juiste mensen te vinden die jou input geven hoe je bedrijf te laten groeien zonder dat ze je hun methode of formule door je maag splitsen.
Dat je niet het idee krijgt dat je alles exact zo moet doen zoals zij dat hebben gedaan. Dat ze je jou echte vrijheid en creativiteit geven.
Ik denk zelfs dat je een aantal criteria (een soort filter) bij de hand moet hebben om te checken of bepaald advies jou wel of niet gaat helpen.
3) Jij kan Jouw Eigen Formule Vinden en Samenstellen, je bedrijf bouwen Zoals Dat Voor Jou Werkt
Het ontbreken van een online programma of een automatische sales funnel betekent niet dat je gedoemd bent om te falen.
Laat je niet gek maken door zo’n prachtige Facebook Ad die beweert dat dat wel zo is.
Had van de week een gesprek met een onderneemster die ‘’een prachtige funnel’’ heeft ingezet, maar het werkte totaal niet voor haar. Zij blijft maar opnieuw proberen die funnel neer te zetten en zo kost het haar heel veel tijd, geld en energie.
Het fundament van haar bedrijf staat totaal nog niet, maar dat vertellen ze je niet in die tactische troep van zo’n programma.
Jij hebt jouw eigen doelen, unieke genie, timing, waarden, klanten en ontelbare andere factoren die ervoor zorgen dat jij een unieke visie en missie hebt.
Ja ok, er zijn principes en strategieën die eerder hebben gewerkt en daar kan je van leren en op een aangepaste manier in je bedrijf toevoegen.
Maar om het ook echt voor jou te laten werken heb je een raamwerk nodig waarin jij jouw unieke variabelen in kan pluggen en daarmee echt het bedrijf creëert dat in lijn is met jouw waarden en purpose.
We hebben meer raamwerken nodig, niet formules.
4) 3 Criteria Om Trouw Aan Jezelf en Jouw Werk Te Blijven
Hier zijn 3 zaken die ik eerst 100% goed helder wil hebben als ik met mijn klanten een intake doe om hen in de virtuele co-working space The Network Of Purpose verder persoonlijk te begeleiden.
Alleen zo ben ik er zeker van dat ik hen adviseer op een manier waarbij ik respecteer wat voor hen belangrijk is.
Mocht je je soms onzeker voelen welke beslissing te nemen of waarop te focussen, kom dan terug naar deze criteria om zaken helder te krijgen.
1. Klant
a) Wie wil jij bedienen?
b) Hoe creëer jij waarde en transformatie voor hen?
2. Purpose
a) Wat wil je voor deze wereld creëren?
b) Naar welke wereld wil je je klanten meenemen?
3. Jouw unieke genie
a) Welke hefboom (leverage) zet jij op jouw expertise en hoe jij op jouw manier naar de wereld kijkt maakt dat wat jij doet alleen jij kan aanbieden?
b) Wat voedt jouw werk en genie op dagelijkse basis om jouw visie, missie neer te zetten?
Het zijn 3 belangrijke criteria om impact te maken.
Ze staan aan het fundament van alles – jouw brand, marketing, product aanbod, salesfunnels, content, je boodschap en elke andere activiteit in je bedrijf.
5) Bewust In Lijn Zijn Met Jouw Waarden, Missie, Visie En Purpose
Die 3 criteria die ik hierboven noemde zijn geen zaken die je even in 1x doet. Ze ontwikkelen zich voortdurend, net zoals jij je constant ontwikkelt.
Jij bent altijd aan het groeien. Jouw doelen kunnen veranderen. De wereld is altijd aan het veranderen.
Daarom is het zo belangrijk dat je regelmatig de tijd neemt om nieuwe perspectieven te ontdekken op deze criteria.
En kijk nu eens naar jouw werk, brand en bedrijf, onderzoek hoe goed deze schaalbaar te maken zijn in lijn met deze criteria.
Maak naarmate je bedrijf groeit voortdurend kleine veranderingen en breng het in lijn met jouw visie, missie en purpose. Bewust in lijn zijn is een van de meest krachtige factoren om impact te maken en in een constante stroom meer klanten te krijgen die bij jou passen en jouw waarde begrijpen.
—
Waar Het Op Neerkomt Is Dit…
‘’Laat je niet gek maken door losse flodder hypes en de volgende shiny object om de richting van jouw werk, brand en bedrijf te bepalen. Jouw kompas zit al in je. Je hebt alleen te onthouden dat je het regelmatig dient te onderzoeken.’’ – Petra Iuliano
Wil jij ook een schaalbaar bedrijf bouwen vanuit jouw visie, missie en purpose? Wil jij heel veel waarde toevoegen en echt impact maken op de wereld waarin we leven?
Ik zie je dan graag 15 november tijdens de unieke en eenmalige Skyrocket Scaling Masterclass op de SS Rotterdam.
De investering is € 147 tot en met 26 oktober a.s. Daarna gaat het omhoog.
Werk samen met mijn klanten uit de Network Of Purpose aan een schaalbaar bedrijf waar je goed mee verdient.
Op jouw manier!
Hou van jezelf,
XXX Petra
P.S.: Alleen nog tot en met 26 oktober is de Early Bird investering mogelijk.