Geef Waarde, Verdien Geld en maak het Verschil.

Afspraak maken? Klik hier!

Lijkt mij helder, ik doe niet aan Black Friday.

Black Friday is een soort uit de hand gelopen grap dat nu ook in Nederland een hit is.
Op zich is er niets mis met hits. Als tienermeisje luisterde ik fanatiek naar de hits van de top 40. Ik nam alles op met mijn cassettebandje.

Echt, had ik nodig. Elk jaar vertrokken we vanuit Rotterdam voor 4-5 weken naar Napels. Daar woont het grootste deel van mijn familie.

Het idee 2000 kilometer lang in de auto te zitten en te moeten luisteren naar de tarantella, mandolines of de grote uithalen van de Napolitaanse liederen die mijn vader op cassette had staan, stond mij als tiener enorm tegen.

Ik wilde op die leeftijd hits horen. Die hits was de muziek voor de massa, aangepast aan de smaak van de massa.

Ondertussen klinken de hits van vandaag de dag totaal anders. De smaak is veranderd. Andere tijden, andere hits.

Op dit moment maakt Taylor Swift de grootste hits.

Haar producer Scott Borchetta van Big Machine Records heeft het gepresteerd om meer dan 200 nummers 1 hits neer te zetten. En met Taylor Swift verkocht hij meer dan 30 miljoen platen.

Taylor en Scott zijn hitmachines. De massa houdt ervan.

In iedere markt is er wel een hitmachine. En in de muziekindustrie zijn zij het nu. Ze wilden de grootst mogelijke markt bereiken.

En nu zitten ze in de markt van ‘’IEDEREEN’’. Om in die massamarkt de hitmachine te blijven, zullen ze zich moeten aanpassen aan wat ‘’IEDEREEN” wil.

Aanpassen aan ‘’IEDEREEN’’, is je aanpassen aan het gemiddelde.

Taylor Swift is niet mijn rolmodel om veel mensen te bereiken. Hopelijk ook niet voor jou als een duurzaam en onderscheidend bedrijf wilt bouwen.

Waarom zou je je aan de smaak van de massa aanpassen?

Maar nu denk je, oh maar hoe kan ik dan groeien met mijn bedrijf? Ik wil heel veel mensen bereiken!

Laat ik helder zijn, natuurlijk wil ik dat je bedrijf een groot succes wordt, een hitmachine.

Maar wat als je in plaats van jezelf aanpassen aan het gemiddelde het bedrijf gaat bouwen dat bijzonder is?

Het bedrijf dat ECHT het verschil gaat maken.

Het bedrijf dat het pad op durft te gaan om verbinding te maken met zijn of haar klanten, empathie voor hen heeft en daadwerkelijk verandering brengt in mensenlevens.

Heb jij zo’n bedrijf?

Dan kan je je vanaf vandaag inschrijven voor de Verdienmodellen Winter School op 25 januari.

De Early Bird Tickets zijn € 70.

Daar heb ik er 30 van. Wie het eerst komt, het eerst maalt.

We zitten dit keer in Nieuwegein, in het Dynahouse.

>>>Boek hier je ticket​​

Neem andere ondernemers mee die zich ook willen onderscheiden van de massa. Die uitzonderlijk willen zijn en gaan voor ECHTE verandering bij hun klanten en de wereld.

Ik laat je zien hoe jij een hit kan worden voor de juiste klanten en jouw bijzonder succesvolle bedrijf bouwt met het juiste verdienmodel.

Ik zie je op 25 januari!

Hou van jezelf!

XXX Petra

P.S.: Early Bird ticket (30 stuks) nu voor € 70. Boek snel je ticket. Op is op.
​​​​​​​​

Datum:

25-11-2018

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

© 2018 The Network Of Purpose - Algemene Voorwaarden & Privacyverklaring

Top

The Network Of Purpose