Geef Waarde, Verdien Geld en maak het Verschil.

Afspraak maken? Klik hier!

Ondernemers helpen die al meer dan 100.000 euro verdienen en graag naar de 500.000 euro omzet of hoger willen groeien is een van mijn grootste passies.

Deze week zijn er 2 nieuwe klanten bijgekomen die ik daarmee help. In die 1 op 1 sessies gaan we de komende 6 maanden diep in op alle bouwstenen van het businessmodel.

We komen tot nieuwe diensten of producten of we verpakken ze opnieuw met een andere propositie. We zetten diepe en inzichtelijke content in en bekijken welke promotiemiddelen het beste passen bij de te behalen doelen. Dit alles om met minder moeite een constante klantenstroom te krijgen.

Hoe werkt dat nou met minder moeite een groeiende constante klantenstroom krijgen?

Wat ik merk is dat veel ondernemers hun kennis steeds aan dezelfde soort klanten verkopen. Ze zetten het een paar keer per jaar op de markt en dan gaan met die banaan. Ze komen er daarna vaak achter dat het niet werkt omdat:

• Niet iedereen van hun emaillijst iedere nieuwsbrief openen die zij schrijven
• Ze hun product maar in 1 soort verpakking stoppen
• Ze niet stilstaan bij de verschillende problemen van hun klanten
• Ze niet stilstaan bij de verschillende doelen van hun klanten
• Ze niet stilstaan bij de verschillende behoeften en verlangens van hun klanten
• Ze niet beseffen dat ieder persoon die hun blog of nieuwsbrief leest op een ander punt in hun leven, bedrijf etc. staan

Het gevolg van het niet op een rij hebben van bovenstaande zaken is vaak heel vervelend. Je trekt niet genoeg klanten aan, je verdient niet genoeg, je krijgt het idee dat je maar zit te leuren met steeds diezelfde dienst met diezelfde propositie en je krijgt maar geen grip op jouw markt.

Veel ondernemers die daarmee worstelen help ik met Verdienverdubbelaars dat deze week officieel van start gaat.

Ze hebben vaak al heel veel (online) trainingen gevolgd, ze hebben al veel kennis en gingen die kennis toepassen. Maar het werkte niet…voor hen.

Dat idee heb jij wellicht ook wel…Jij wilt best meer verdienen, meer voldoening en vervulling halen uit wat je doet, echt het verschil maken en een constante klantenstroom krijgen.

Je wilt het bedrijf bouwen dat echt bij jou past.

Maar wat ik met name heb gemerkt na de lancering van mijn gratis 15-daagse Businessmodel Boost Challenge afgelopen zomer is dat de meeste ondernemers de verkeerde vragen stellen en daardoor de verkeerde informatie tot zich nemen.

Misschien ben jij wel zo’n ondernemer die graag veel informatie tot zich neemt. Hoe meer, hoe beter.

Of je denkt dat er een op maat gemaakte oplossing moet zijn voor jouw unieke bedrijf. Dan gaat het pas voor jou werken.

Maar informatie an sich gaat niet voor jou of jouw bedrijf werken behalve als er een passende strategie achter zit.

Natuurlijk, informatie is belangrijk. Maar informatie is alleen krachtig als het wordt toegepast om een doel te bereiken.

En wat ik zie is dat ondernemers van alles uitproberen met wat ze hebben geleerd maar dat er geen plan of strategie achter zit. Dus dan lukt het niet. Dus gaan ze nog meer informatie zoeken — op zoek naar het missende puzzelstuk.

En ja, zo blijf je in een negatieve spiraal hangen. Je bent gefocust op wat je denkt te doen dat nodig is i.p.v. een strategie te volgen. Gewoon doen wat nodig komt gemakkelijker en moeitelozer over. Je hebt het idee dat je eerder resultaat in je omzet zult zien als je gewoon doet wat nodig is i.p.v. strategisch na te denken.

Maar ja, wat jij dan doet is jouw geld en tijd investeren in het vergaren van informatie die hypothetisch gezien zinvol is maar totaal niet strategisch is of niet past of klopt met waar jij naartoe wilt groeien. En ja, het resultaat dat je dan bereikt is…nou dat weet jij ondertussen wel…

Je gaat na de teleurstelling weer op zoek naar nog meer informatie, is weer lekker jouw to-do-lijst vol.

Herken je dat?

Maar je hebt er geen bal aan als je niet jezelf de echt belangrijke vragen stelt over welke richting jouw bedrijf op moet gaan, hoe jij jouw doelen gaat halen en hoe jij jouw concurrentie in de markt verslaat.

En denk maar niet dat het voor mij niet geldt….ik stel mijzelf elke dag die belangrijke strategische vragen.

Het is het verschil tussen korte termijn succes en lange termijn frustratie en lange termijn succes en korte termijn frustratie. Ondernemers die lange termijn succes hebben, stellen zichzelf andere vragen.

Met nog 67 dagen tot de Kerst wil jij de komende tijd optimaal benutten. Het liefst met slimme vragen.

Ik start daarom de gratis 5-weekse Winter Business School zodat jij jouw slimme strategie in handen hebt.

Op donderdagavond 20 oktober om 20:30 start ik met de online Kickoff Webinar: De 3 Meest Waardevolle Strategieën Om Tot Een 100.000 Euro Bedrijf Te Komen.

LET OP: Er zit GEEN UPSELL bij deze online training. Het is een uitleg over de 3 strategieën en ik stel jou een aantal vragen.

Uiteraard kun je ook tijdens het webinar jouw vragen stellen.

Wat je gaat leren is:
• De DOORSLAGGEVENDE FACTOR voor jouw 1e 100.000 euro
• Ga op reis met je klant en krijg een CONSTANTE STROOM aan klanten
• Hoe jij jouw UNIEKE TALENTEN EN GAVEN vertaalt naar een WINSTGEVEND bedrijf
• Voor welke DIENST jouw klant HET BESTE BETAALT
• Welke bouwstenen bepalen hoeveel jij VERDIENT

Als jij je opgeeft ontvang je het werkboek waarin je al tot grote inzichten komt om er deze winter warmpjes bij te zitten met jouw bedrijf.

Neem deel aan de Coolste Business School ooit en start met de gratis Kickoff op donderdagavond 20 oktober om 20:30 uur.

Ik zie je daar. En nogmaals: Er zit GEEN UPSELL in dit webinar.

Hou van jezelf!

XXX Petra

Datum:

18-10-2016

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

© 2018 The Network Of Purpose - Algemene Voorwaarden & Privacyverklaring

Top

The Network Of Purpose