Geef Waarde, Verdien Geld en maak het Verschil.

Afspraak maken? Klik hier!

In 2012 zat ik in opleiding bij een businesscoach om mijn bedrijf sterk neer te zetten. Ze was succesvol want ze had wel meer dan 50 klanten binnengehaald voor haar ‘high-end’ jaartraject.

Vol enthousiasme gingen we er met z’n allen tegenaan. Het leek in eerste instantie ook heel goed te gaan.

We werkten met zo’n werkboek waar stap voor stap alles in stond en af en toe hadden we zelfs haar aan de lijn om ons te coachen. We dachten: ’’Ons bedrijf kan niet meer stuk, we gaan de wereld veroveren!’’

Nu waren ondernemers in die tijd nog niet veel gewend als het gaat om businesscoaching. Je pakte het aan want er was niet zo veel op de markt. En je betaalde er vet veel voor.

Na verloop van tijd kregen we het door. Het was van laag niveau, voorgekauwd, met van die suffe stappenplannetjes, 13-in-dozijn formats met zogenaamde succesformules. Met 20 jaar achtergrond in de marketing redde ik mij hier wel uit. Ik bouwde een sterk bedrijf op. De meesten van de andere deelnemers niet.

Ik kom ze af en toe nog tegen. Ze hebben het zwaar. Sommigen zijn gedesïllusioneerd, anderen zijn gestopt met hun bedrijf en de meesten rommelen maar wat aan. Ze worden financieel gesponsord door hun partner en kunnen daarom voortsukkelen met hun bedrijf.

Ze zijn in feite nooit gezien of gehoord in dat traject.

Op papier lijken veel aanbieders in de businesscoach industrie succesvol. Op papier halen ze heel veel klanten binnen. Op papier halen ze hun targets. Op papier leven ze hun mooie ‘’lifestyle”. Maar de realiteit is dat nog steeds veel van hun klanten in dit soort formats worden gezien als massa.

Het is gemakkelijk om mensen in voorgekauwde ‘’efficiënte’’ formats te stoppen.

Het is gemakkelijk om oppervlakkig te blijven over marketingissues, positionering, het neerzetten van de contentstrategie etc.

Het is gemakkelijk om ondernemers niet te leren wat nou werkelijk een businessmodel is en niet met ze hierover in de diepte te gaan.

Het is gemakkelijk om de symptomen te bestrijden dan daadwerkelijk het hart van het probleem van de ondernemer aan te pakken.

Maar je helpt je klanten niet als je symptomen bestrijdt, je alleen maar focust op het halen van targets. Je klanten voelen zich niet gezien en gehoord.

Daarom doe ik het totaal anders met The Network Of Purpose. En ja, het kost energie en tijd om hier mijn klanten persoonlijk te bedienen en er veel tijd aan te geven. Maar het is mij meer dan waard.

Hoe we naar succes kijken en denken wat succes betekent, vormt ons bedrijf, onze toekomst, onze visie, hoe we met klanten omgaan en hoe we het verschil maken in deze wereld.

Elk van ons heeft de kracht dit voor elkaar te krijgen.

Wil jij een bedrijf willen bouwen waarbij je betekenisvol met je klanten wil omgaan?

Dan ontmoet ik je graag 25 januari tijdens de Verdienmodellen Winter School.

Ik leer je o.a. 3 manieren om met welk soort bedrijf dan ook exponentieel te groeien vanuit betekenisvol ondernemen.

De investering is € 70 tot en met 26 december.

>>>Geef je hier op en ontmoet andere betekenisvolle ondernemers

Hou van jezelf!

Groet,

Petra

P.S.: Op 26 december is echt de laatste kans om je early bird ticket aan te schaffen.

Datum:

10-12-2018

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

© 2018 The Network Of Purpose - Algemene Voorwaarden & Privacyverklaring

Top

The Network Of Purpose