Geef Waarde, Verdien Geld en maak het Verschil.

Je wilt zoveel mogelijk mensen bereiken met wat je te bieden hebt. Dus wat doe je?

Je volgt een online programma over het maken van online programma’s, je investeert daarna in een programma dat jou een leven vol vrijheid belooft en gaat in zee met een businesscoach die interessante dingen zegt over Facebook posts.

En dan lekker aan de slag met je aanbod. Ping & Klaar! Je bedrijf als kant-en-klare maaltijd hoeft alleen maar vertaald te worden naar je website.

-Ebook gemaakt, ping!
-Basisprogramma erin, ping!
-Uitgebreider programma met hulp, ping!
-VIP-programma, ping!

Maar denk je nu echt dat succesvolle bedrijven zo gebouwd worden?

Ik heb dat in ieder geval nog nooit meegemaakt. En als marketeer met 20 jaar praktijkervaring in het bedrijfsleven weet ik waar ik het over heb.

Je hebt iets geleerd van mensen die nog nooit een marketingbaan hebben gehad, laat staan een commerciële functie hebben gehad waarin ze verantwoordelijk waren voor het verdienen van geld voor een bedrijf.

En dan heb je heel veel geïnvesteerd in al die programma’s waarin je puzzelstukken worden aangereikt die niet in elkaar passen.

Daarnaast heb je ook niet geleerd hoe dit allemaal te implementeren. Hoe het werkt in de praktijk, specifiek voor jouw unieke bedrijf.

Jouw Ping & Klaar business gaat niet werken. Dat heb je ondertussen heus wel gemerkt.

Je krijgt het niet van de grond, je bent moe van al die trajecten en komt maar niet tot actie toe!

Wat je nodig hebt is een goede strategie om alles wat je hebt geleerd aan elkaar te lijmen tot een structuur en focus voor een sterk en winstgevend bedrijf. Om dat voor elkaar te krijgen heb je veel kennis van marketing nodig.

Businesscoaches leren jou geen marketing, ze zijn daar niet in opgeleid. Ze zijn opgeleid in standaard succesformules, quick-fixes en one-size-fits all oplossingen.

Hoe werkt een succesvol bedrijf bouwen in de praktijk?

Voordat je überhaupt jouw dienst of product op je website zet heb je eerst een krachtige verbinding te maken tussen de Oplossing die jij aanbiedt en het Probleem van jouw klant. En om die connectie te onderzoeken dien je zeker 5-7 potentiële klanten te ondervragen om jouw idee verder aan te scherpen.

Je zal toch echt eerst moeten weten of je aanbod gaat werken en waarom het werkt. Hoe denk je anders te kunnen opschalen als je dat nog niet eens getest hebt in de markt?

En stel jezelf dan de volgende vragen:
1. Hoe beoordelen de mensen die je interviewt jouw waardepropositie (de verandering/transformatie die jij met je aanbod brengt)? Zeer belangrijk, wel aardig of minder?
2. Ken je minimaal 5 potentiële klanten waar je je idee voor je aanbod op kan testen de komende weken?
3. Wat zijn ze bereid ervoor te betalen?
4. Welk kernprobleem van je klant los je op?
5. Wat denken/geloven jouw klanten dat hun probleem is?
6. Wat weet jij over het echte probleem van jouw klant en hoe los jij dat op (geen symptoom bestrijding)
7. Zijn ze bereid nadat ze jouw dienst hebben getest dit aan te bevelen aan anderen?

Als jij zeker weet dat je geen Ping & Klaar Iglo bedrijf wil, maar op zoek bent naar hoe jouw unieke bedrijf van de grond te krijgen en goed te verdienen, kun je een gratis sessie boeken.

Let op: Boek svp alleen een sessie in als:

-je serieus onderneemt en al betalende klanten hebt
-bereid bent te doen wat er voor nodig is om te slagen
-bereid bent tot investeren en hier geld voor hebt
-100% verantwoordelijkheid neemt voor jouw acties
-wil groeien naar minimaal 250.00 euro

Spreek je graag.

Hou van jezelf!

XXX Petra

Datum:

29-01-2018

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

© 2019 The Network Of Purpose - Algemene Voorwaarden & Privacyverklaring

Top

The Network Of Purpose